ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2018. december 23., vasárnap

Visszatekintő...

Decemberben több vásáron is voltam, örültem a személyes találkozásnak, az érdeklődésnek és az elismerő szavaknak, KÖSZÖNÖM !!! Lássuk is merre jártam....



Első állomás a Tenyérnyi Gyerekek Koraszülött Alapítványát támogató rendezvény volt, akiknél indulásuk óta rendszeres résztvevőjük vagyok és maradok is. Fontos ügyet szolgál, természetes, hogy ott a helyem.




Második állomásként a helyi közösség, Albertfalva Adventi ünnepén voltam ott. Első napon a rendezvény megnyitóján nyílt meg a kiállításom, bemutatkozhattam a közösségnek más alkotói oldalamról, itt a gobelien képeimet és az ékszereimet tekinthették meg az érdeklődők. 

Másnap nagy sikerrel került megrendezésre az adventi vásár melyet egész napos színvonalas műsor kísérte. Beszámoló a rendezvényről az Újbudába olvasható és a Albertfalvi hírek oldalán.
A rendezvény sikerét mi bizonyíthatná jobban mint, hogy kinőtte a közösségi házat és idén a II. János Pál pápa Iskola központba került megrendezésre.


Egy új közösséghez is kapcsolódtam ezen a télen, a Krisztinás kézművesekhez, itt a  II.kerülethez valamilyen szálon kötődő kézművesek szerveződnek. Ők mutatták be egyedi és szép termékeiket a Krisztinavárosi Kézműves Karácsonyon a Krisztina téren, a helyszínt a Szent Gellért Gimnázium biztosította. Ez bronz és ezüst vasárnapot érintette. Öröm volt köztük lenni :)


 

A sorból a KreaPlacc sem maradhat ki, ahol már szintén visszajáró vagyok, az Újbudai alkotók, kézművesek mutatják be, árulják a míves portékáikat.
És nagyon bízunk mindannyian abban, hogy a következő KreaPlaccra már a megszépül a környék, mert most még a "vakond túrások" nehezítik a Malom megközelítését.



Aztán a sorba még volt Kálvin térhez közeli iskolai,  ahol a gyerekeknek vittem el apróságaimat az Adventi Forgatagba. Ez igazi iskola hangulatú rendezvény volt.

KÉPEK A VÁSÁSOKRÓL A FOTÓALBUMOK részénél ITT

Szóval Bercicának ez volt az adventi vásári körútja, de tudjátok jól, hogy közvetlenül is kereshettek, mindig van valami érdekes és szép dolgom számotokra! 
Csatlakozzatok a Facebookon a Bercica Világa csoporthoz, jelen vagyok a Meskán és az Ötletek boltján is pár termék erejéig, a teljes kínálat ennél sokkal bővebb, ehhez vedd fel a kapcsolatot velem emailben vagy FB messengeren.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése