ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. június 20., kedd

Valami kék....

Hát én a kék színnel hadilábon állok. Ez az a szín amit valahogy nem érzek. Nem is igen van kék dolgom, kerülöm ösztönösen és néha tudatosan. Persze tudom másnak ez a csúcs, ahogy nekem a zöld, a aranybarna, lila....meg minden már a kéken kívül :)

De hát más szereti,kérik, hát gondoltam akkor barátkozzunk egymással :) én nem éreztem semmit, de másnak tetszett. Szóval ez egy érzelem mentes barátság lett.

Ahogy az előző bejegyzésnél írtam pakolásztam, egy kis zacskóban rég elfeledett apró gyöngyök kerültek elő...a korát se tudom megmondani. De innen derül ki, hogy a Cseh gyöngyök szuperek és ez még békebeli időkből maradt. Nézegettem mit lehetne vele, a gyöngy a fúrt lyukjánál volt kék, maga a gyöngytest annyira halvány, selymesen fényes volt, még érzelmek is jöttek!... egy egyenes vonalú, végtelenül egyszerű fazonú, minden cicomától mentes ruhát láttam, viszont az anyaga egy fantasztikus selyem anyag volt és a ruhához az én halványkék nyakékemet láttam a lányon, meg van! ESKÜVŐ, erre a gondolatra kell alkotnom ezzel a gyönggyel.
Hogy is van? kell valami új, valami régi,valami ami kölcsönbe kapott valami kék!
És még mielőtt a gyöngytől félnénk: Egyesek szerint ha a menyasszony gyöngyöt visel az esküvője napján, akkor a gyöngy „átveszi az igazi könnyek helyét”, vagyis a házasság könnymentes, boldog lesz. Mások pedig éppen azt állítják, a gyöngy azokat a könnyeket mutatja, amelyet a menyasszony majd a házasságában elhullat. Tehát minél több a gyöngy, annál több a könny.

Ez volt az inspirációm ehhez a darabhoz. Neked hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése