ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. június 5., hétfő

Kaktuszok csodálatos világa....


Nagyon szeretem a kaktuszokat, de bevallom soha sem volt nagy sikerem velük. Állítólag igénytelen, na nálam vagy kiszáradt, vagy elrohadt szegény.

Így ha szép kaktuszt szeretnék látni, akkor el kellett mennem egy botanikus kertbe, vagy kertészetbe.

A horgolás reneszánszába mindent meghorgol az ember, így a kaktusz is elkészíthető. Nézegettem a neten sok-sok oldalt és bevallom olyan erőltetettnek érzetem őket. A cserép, a föld is horgolva, nagyon-nagyon műnek, giccsesnek találtam. Tudjátok ez olyan amikor egy szép csinos nőn millió egy kiegészítő, ékszer van ami nem megy egymáshoz, túlzásba esik és borzalmassá válik... amikor jobban megnézed látod, hogy mind külön külön egyedi és nagyon szép, csak tudni kellene mennyi az elég és mi mihez illik és ahogy figyeled őt egy különösen elegáns nő képe jelenik meg, csak egy kis ízlés, stílus érzék kellene...na itt is erről van szó.
Vagy is a kevesebb több! Anyukám szokta mondani, hogy ízlése nem mindenkinek van, ahhoz érzék kell.

Én hogy szeretném? elkezdtem gondolkozni... szeretném, ha megfogom érezném, hogy harmonikus, egységes és valóságos.... akkor legyen valódi szép agyag cserép. És mi legyen a föld? homok? kavics?..kizárt, hogy horgolt, milyen anyag adja legjobban vissza? gondolkodtam és nézegettem az anyagokat, megoldási lehetőségeket. Majd egy olasz oldal adta meg a választ, barna filc! Ez az! ...szóval így született meg az igazi Bercica kaktusz. Hogy tetszik nektek?


Szerintem nagyon szép lakás dísz lesz bárkinek, ajándéknak kedves és ötletes! Kisgyereknek nem ajánlom, mert nem játéknak készült.

Remélem Ti is imádni fogjátok őket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése