ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. június 15., csütörtök

És folytatódik a Manó történet - Ballagás

A héten ballagnak az iskolában... az ablak alatt van a asztalom, ahogy felnézek munka közben éppen a szomszéd utcák vöröses tetői tárulnak elém, a Mezőkövesd utcába lévő iskola tetejére látok... sokszor idáig hallom a gyerekek zaját amikor az udvaron vannak, vidám zörejek szűrödnek be hozzám. És én ülök és éppen alkotok...valahogy egy szó ugrál a lelki szemeim előtt, "SZERENCSE".

Szeretnék minden tininek fantasztikus középiskolai éveket kívánni, jó és SZERENCSÉS utat a kis gimiseknek. Emlékszem amikor én voltam 8.-os diák milyen félelmeim, várakozásaim voltak, hogy már a nagyok közé fogok kerülni. Milyen lesz? Hogy fogom érezni magam az új iskolámban? Milyen új dolgokat fogok tanulni? Milyen lesz a beilleszkedés, hiszen senkit se ismerek? Félelemmel és kíváncsisággal teli várakozás volt...talán most a másik utcában az egyik teremben is ilyen érzések kavarognak a félig felnőtt emberkékben, akik úgy érzik ez az első igazi szárny próbálgatásuk...

Szóval Szerencse akkor Manó és így született meg Szerencse Manó, akinek a ruhájára is rávarrtam, hogy LUCK :) és persze a elmaradhatatlan jelkép a négy levelű lóhere, amit gyerekként óráig kerestünk a fű között.


Persze nem csak ballagásra gondoltam, ha nem bármilyen nagy eseményre ami az emberrel történik, és a szerettei, barátai sok-sok szerencsét kívánnak neki a jövőre. Lehet egy új élet kezdete, új lakás, új munka, új iskola, vagy egy fontos verseny... szerintem Szerencse manó mindig jól jön!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése