ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. június 25., vasárnap

Csipke Rózsika

A minap ahogy pakolásztam a gyöngyös dobozkáimba,
véletlenül három különböző doboz  került egymás mellé, a rózsaszín, a zöld és az arany... hirtelen annyira egymásra találtak, pedig jó rég szereztem be őket.


Egy illatos rózsabokor jelent meg lelki szemeim előtt, éreztem is az illatát, Budaörsön a szomszéd kertjében volt. Mindig az jutott eszembe, hogy ez Csipke Rózsika kertjéből kerülhetett ide a budaörsi hegyre valami rejtély folytán... ki tudja miért? kislányi fantázia talán... Két dolog él bennem élesen, az a finom, bársonyos tapintású halvány rózsaszínű szirom rengeteg, melyből az az édes mámorító illat áradt, mohon szagoltam be ebbe a csodás szirom tengerbe, maga a természet csodája volt számomra! A Királyfi már ki is maradt :) az illat elbódított.  Nem tudom milyen rózsafajta volt, valami futó....de nem láttam olyat azóta se, de ha van valakinek, ajándékozzon meg egy csokorral, kérem! köszönöm, köszönöm, köszönöm  💗 és ha tán a Királyfi lenne aki adja azt se bánnám 😊

Szóval ez a története ennek a láncnak, a virágrészt finom puha rézdróttal fűztem meg, ezért van tartása. Nem is tudom honnan jött az ötlet, soha sem dolgoztam még eddig ezzel a dróttal, csak úgy volt a fiókban. Talán úgy jött ez is mint az emlék egy budaörsi rózsabokorról és annak csodás illatáról, és Csipke Rózsikáról.


Remélem beleszeret valaki, és viselheti egy fantasztikus romantikus vacsorán a szerelmével. Becsukom a szemem... egyszerű, tiszta selyem fáradt rózsaszínű felsőt tudnék elképzelni hozzá, hogy tudjon a szépsége, fiatalsága és bája érvényesülni...látom már, most koccan össze két pohár.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése