ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. június 11., vasárnap

A Mustra :)

Bizony elfáradtam :) de jó ízűen. Fantasztikus emberekkel ismerkedtem meg, és olyan elégedett örömet éreztem, hogy lakóhelyem ilyen színvonalas rendezvényt képes csinálni. És ebben a "képest" szóban mindent szuper latinusban értsetek! Profi, felkészült, pörgős, annak ellenére ami minden szabadtéri rendezvény esetében rizikóként bejátszik az ÉGIEK KEGYESSÉGE, avagy az időjárás.

Akkor kicsit bővebben. Nagy izgalommal készültem és nagyon örültem, hogy megtiszteltek a meghívással, aminek örömmel tettem eleget. Egyrészt hogy bemutatkozhatók, mint kézműves, másrészt, hogy részese lehetek ennek a rendezvénynek ami szívemhez, Újbudához kapcsolódik. Tudni kell rólam, hogy bár egy jó ideig nem éltem Albertfalván, de nem fordítottam az oly szeretett Újbudámnak hátat, csak éppen a Kelenföldi részem laktam. Az élet úgy hozta, hogy visszatértem gyerekkorom helyszínére, ami sok-sok emléket előhozott, amitől van hogy óckódik, fél az ember, van hogy a meghatódottság könnyeket csal a szemébe...és ezzel én is vagyok. Velünk szembe jönnek olyan emberek akik sajnos nem lehetnek már velünk, és ettől félünk.... szóval a fájdalmas árnyak kísérnek. Bár biztos összefügg azzal, hogy én bizony nehezen, vagy talán soha sem tudom a veszteségeket, gyászt feldolgozni.
De kanyarodjunk vissza, semmi pityergés öreglány!

Farkas Krisztinának köszönhetem ezt a lehetőséget, aki nem csak Albertfalva önkormányzati képviselője, de mint kiderült szomszédom is. Ezúton is köszönöm neki !!!
Sokan tudjátok, hogy nagyon régi vágyamat próbálom beteljesíteni, hogy a hobbim, szenvedélyem a munkám, hivatásom is lehessen.... ezen dolgozok, és fogok dolgozni, mert akár hogy is ágáltam ellene, még a csillagok is ezt sugallják :) Barátaim a megmondhatói, hogy hányszor legyintettem, hogy "óh dehogy", ez csak hobbi marad, vágy álom. küzdöttem a sorsom ellen, vagy egyszerűen gyáva vagyok bevallani az oly kézzel fogható valóságot ... ki tudja? ...
Köszönöm az utamba tévedőknek (Vikinek és Krisztinának) és jó barátomnak Gábornak, hogy biztatnak és segítenek. És nem utolsó, de talán első sorban Anyukámnak azt támogatást és nagy-nagy türelmet amit irányomba tanúsít, mert bizony szükséges, ismerem magam ... és további köszönet azoknak akik csak ezután tévednek utamba és támogatnak, segítenek ezen az rögös úton.




A délelőtt fantasztikus volt, kellemes júniusi időben töltöttük. Ment a műsor, jöttek-mentek az emberek, volt aki alkotásom mellett döntött, volt aki érdeklődött munkáim iránt és remélem találkozok majd még velük, én szeretettel várom Őket! Voltak "kis emberek" akiket a horgolás rejtelmeibe próbáltam bevezetni, pillangó vagy kis virág készítésével. Közben kikandikáltam a színpadra ahol kicsik és nagyok kápráztatták el a közönséget és engem is. Szóval idillikus volt :) Nagy élmény lelkemnek.

Aztán bedurcáskodott az időjárás, elmosott minket az eső, behúzódtunk a Közösségi házba, A szervezők mentették a technikát a rendezvényszervezők rémértől a "ROSSZ IDŐJÁRÁSTÓL, kibabráltak az égiek, jöhetett a "B" verzió megvalósítása. Átkerült a színpad a benti terembe, majd szépen a kézművesek is picinyke asztalokhoz kerülhettek. A mondás igaz, sok jó ember kis helyen is elfér! Közben látogatóba barátnő is érkezik, majd a helyi TV-s a mikrofonjának "végén" találom magam, zavaromban megmondom azt se tudom mit mondtam (bocsának, ha nagyon béna voltam :) ) majd nem sokra már semmit se bánok, se esőt, se szelet, se bénázást a mikronon előtt, mert fantasztikus zene kezd szólni... nem bírok magammal és kicsiny standomat Anyukámra hagyva, egy fantasztikus koncert részese lehetek a Budapest Jazz Orchestráé Fehér Adrienn, Urbán Orsolya, Farkas Gábor Gábriel és Mujahid Zoli énekével.... szívembe fanfárok szólnak, ide eső, oda szél... de szól a zene és fantasztikusan érzem magam. KÖSZÖNÖM!!!!

Szóval nekem ilyen volt az Alberfalvi Musta. És neked?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése