ADVENT

Lassan itt a december...

Annyira gyorsan mennek a napok, és arra riadok, hogy ismét itt az év vége, jön a legnagyobb és egyben a legszebb ünnepünk. Sajnos a 2019-e...

2017. május 23., kedd

Ősz dicsérete....

 
Ezt a szettet ősszel csináltam és az "Ősz dicsérete" nevet adtam neki. 
Az avaron megcsillanó napfény, a a hulló falevelek aranyba hajló színei ihlette.Szinte érezzük a csendes megnyugvást, a természet harmóniáját amivel szépen lecsendesedik, elalszik, hogy tavasszal újra erőre kapva pompázzon már. Nekem ezt jelentette az ősz, és ez az alkotás született.

Nem olyan rég találkoztam Ritával, nézegette az alkotásaimat, és érezni lehetett ahogy egymásra találnak ezzel a gyönggyel. Láttam ahogy harmóniába kerültek...igen tavaszig várni kellett de megérkezett az "igazi" és jó helyre került a kedvenc ékszerem. Használt egészséggel Rita! Kívánom, hogy minden szeretettem ami a készítésekor bennem volt, szálljon rád! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése